miercuri, 20 februarie 2008

Ecoul care a speriat metroul

Aiurea ..
Aveam impresia ca nu ma deranjeaza. Nu ma simteam nicidecum in elementul meu.

Din ciclul "Nu ma judeca dupa aparente", eram la metrou la Universitate cu o bucata de sprite de vreo 0.5 l si telefonul mobil, manevrandu-le tacticos cu cele doua membre superior tactice ce le detin.

- Cat e ala?

Parea un om normal la prima vedere, dar judecand dupa ce si-a jucat rolul era clar ca nu judeca.

.. liniste, nu l-am bagat in seama.

- Cat e ala?
- Care ala?
- ALA!!
- Lasa-ma domne in pace!
- CAT E ALA?
- Careee? Sprite-ul, telefonul, eu?
- Telefonuuuul, Nokiaaa cattt? AAAaaa.
Apoi intr-un fade out executat pe un 4.86 multifunctional se auzi [prin toata statia] ..
-Nu am voie sa stiu???? Poate vreau sa imi iau si eu la fel!! Aoleeeeu ati innebunit cu toootii!! zise nebunul.

Un comentariu:

anotherdeadpoet spunea...

trebuia sa-i spui ca l-ai primit cadou...tine intotdeauna :D